1.ԴԱՆԴԱՂ ԿԱՊ
Եթե Ձեր կապն ակնկալվածից դանդաղ է, խնդրում ենք ստուգել ընտրված ցանցի տեսակը «Պարամետրեր» բաժնի «շարժական ցանց» էջում:
2.ԱԶԴԱՆՇԱՆԻ/ԿԱՊԻ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
Եթե Ձեզ չի հաջողվում ցանցի ազդանշան որսալ, խնդրում ենք փորձել հետևյալ քայլերը`
- Դուք կարող եք ազդանշանի գոտուց դուրս լինել: Պարզելու համար խնդրում ենք ստուգել արդյոք Ձեր Orange բջջային հեռախոսի վրա առկա է ցանցի նշան միևնույն վայրում:
- Եթե ունեք Orange բջջային հեռախոս, ապա կարող եք ստուգել արդյոք Ձեր շարժական լայնաշերտ ծառայությունների SIM քարտն աշխատում է, թե ոչ: Դա կարող եք անել Ձեր մոդեմի SIM քարտը տեղադրելով բջջային հեռախոսի մեջ և ստուգելով ցանցի առկայությունը:
- Եթե չեք կարողանում միանալ ինտերնետին այն վայրում, որտեղ սովորաբար կարողանում եք հեռախոսազանգեր կատարել, ապա աջակցություն ստանալու համար կապվեք Orange-ի բաժանորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
3.ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՀԱՆԴԻՊՈՂ ՍԽԱԼԻ ԿՈԴ
- Սխալ 619/628 – սա ընդհանուր առմամբ վերաբերում է SIM քարտում ամրագրված APN-ի («շարժական ցանցի անվանումը») և օգտագործվող առաջարկի անհամատեղելիությանը: Ամենադյուրին տարբերակը Բաժանորդների սպասարկման կետնրոնի հետ կապվելն է:
- Սխալ 633 – ինտերնետին միանալու համար պարզապես անհրաժեշտ է անջատել և նորից միացնել USB մոդեմը:
4.SIM ՔԱՐՏԻ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ/ԱՆՎԱՎԵՐ SIM ՔԱՐՏ
Եթե տեսնում եք «Տեղադրեք SIM քարտը» կամ «Անվավեր SIM քարտ» հաղորդագրությունները ծրագրի հիմնական պատուհանին, խնդրում ենք կատարել հետևյալ քայլերը`
- Անջատեք մոդեմը համակարգչից
- Ստուգեք` արդյոք SIM քարտը ճիշտ է տեղադրված մոդեմի մեջ և փորձեք նորից միացնել այն համակարգչին
- Եթե այս անգամ էլ չի ստացվում, ապա փորձեք վերագործարկել համակարգիչը և նորից բացել Ինտերնետ Հիմա ծրագիրը
- Եթե խնդիրը դեռևս առկա է, խնդրում ենք կապվել օպերատորին` տեխնիկական աջակցություն ստանալու համար
|
|