Խոչընդոտների/Անսարքությունների վերացում

1.ԴԱՆԴԱՂ ԿԱՊ Եթե Ձեր կապն ակնկալվածից դանդաղ է, խնդրում ենք ստուգել ընտրված ցանցի տեսակը «Պարամետրեր» բաժնի «շարժական ցանց» էջում:

2.ԱԶԴԱՆՇԱՆԻ/ԿԱՊԻ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ Եթե Ձեզ չի հաջողվում ցանցի ազդանշան որսալ, խնդրում ենք փորձել հետևյալ քայլերը`
  • Դուք կարող եք ազդանշանի գոտուց դուրս լինել: Պարզելու համար խնդրում ենք ստուգել արդյոք Ձեր Orange բջջային հեռախոսի վրա առկա է ցանցի նշան միևնույն վայրում:
  • Եթե ունեք Orange բջջային հեռախոս, ապա կարող եք ստուգել արդյոք Ձեր շարժական լայնաշերտ ծառայությունների SIM քարտն աշխատում է, թե ոչ: Դա կարող եք անել Ձեր մոդեմի SIM քարտը տեղադրելով բջջային հեռախոսի մեջ և ստուգելով ցանցի առկայությունը:
  • Եթե չեք կարողանում միանալ ինտերնետին այն վայրում, որտեղ սովորաբար կարողանում եք հեռախոսազանգեր կատարել, ապա աջակցություն ստանալու համար կապվեք Orange-ի բաժանորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:


3.ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՀԱՆԴԻՊՈՂ ՍԽԱԼԻ ԿՈԴ
  • Սխալ 619/628 – սա ընդհանուր առմամբ վերաբերում է SIM քարտում ամրագրված APN-ի («շարժական ցանցի անվանումը») և օգտագործվող առաջարկի անհամատեղելիությանը: Ամենադյուրին տարբերակը Բաժանորդների սպասարկման կետնրոնի հետ կապվելն է:
  • Սխալ 633 – ինտերնետին միանալու համար պարզապես անհրաժեշտ է անջատել և նորից միացնել USB մոդեմը:


4.SIM ՔԱՐՏԻ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ/ԱՆՎԱՎԵՐ SIM ՔԱՐՏ Եթե տեսնում եք «Տեղադրեք SIM քարտը» կամ «Անվավեր SIM քարտ» հաղորդագրությունները ծրագրի հիմնական պատուհանին, խնդրում ենք կատարել հետևյալ քայլերը`
  • Անջատեք մոդեմը համակարգչից
  • Ստուգեք` արդյոք SIM քարտը ճիշտ է տեղադրված մոդեմի մեջ և փորձեք նորից միացնել այն համակարգչին
  • Եթե այս անգամ էլ չի ստացվում, ապա փորձեք վերագործարկել համակարգիչը և նորից բացել Ինտերնետ Հիմա ծրագիրը
  • Եթե խնդիրը դեռևս առկա է, խնդրում ենք կապվել օպերատորին` տեխնիկական աջակցություն ստանալու համար